22 Nisan 2010 Perşembe

Yorum Yarışması Olurda Yorum Gelmezmi :))

Editor arkadaslarimizin ilk dikkatini cekenler :))
binlerce yorum icide kesin daha komikleride vardir

• mehmet_41400 // KOCAELİ


editör Allah sabır versin



• kerarz // İSTANBUL

Sabah gazetesi , Yine herzaman ki gibi büyük bir gazete ve kuruluş olduğunu bir kez daha ıspatladı.Kendi alanında uzman kişiler tarafından hazırlanan Gazete şimdi böylesi hem kişilerin yorum yapma yeteneğini ön plana çıkararak hemde hediyeyle süslemesi gerçekten çok önemli



• korayovic // ANTALYA

10 Günde 1 olması güzel hırs yaptım iyice :)



• nazlim45 // MANİSA

Bence Günün En Güzel Haberi Yine Sabahtan Geldi...Bundan Güzel Habermi Olur Altına Yorum Yapılacak :))Kimin Şansıdır Bilemem Ama Okurlarınız Adına Çok Teşekkürler .

• kaos1321008 // İSTANBUL

çok güzel bir kanpanya olmuş teşekkür ederiz.. ihtiyaç sahiplerine kavuşur inş.. imkansız die bişi yoktur. buraya her yorum yazıldığında reklam parası alınıyor. ve binlerce kişi yorum yazıcak.. kaç laptop parası çıkıcar tahmin etsenize imkansız demeyin asla...



• mehmet_41400 // KOCAELİ

gecen ay iş kazası geçirdim hazirana kadar istiratlıyım. tek kollada olsa yarışmayı kazanacağım



• masteryodax

bence nicelik deü,l nitelik önemli olmalı.o zaman ben paso yoruma 1 yazayım.halbuki kim daha akılcı ve usturuplu msj yayınlanırsa ve yazı işleri beğenirse ona verin laptopu )bak bu mesaja bile laptop verilmeli yani dimi)

• cihantanyeri // BALIKESİR

insanlar şimdi 24 saat dur durak bilmeden laptop için yorum yazar valla bende var o yüzden ihtiyacım yok umarum ihtiyacı olan birisi alır diyecem ama yorum yazan kişinin kesin bilgisayarı oldugu gercek kazanana şimdiden hayırlı olsun ama kazanan kişide umarım hayırlı işde kullanır çünkü kazanının bilgisayar ihtiyacı oldugunu sanmıyorum o yüzden olmayan birisine bağış yapması bence daha hayırlı ve örnek davranıs olur

• vushu99 // İSTANBUL

Valla ne diyim Allah parmaklarımıza zeval vermesin, klavye bozulmazsa iyi:))

• ahmertim // ANKARA

Bir meslekdaşınız olarak bu kampanyadan dolayı sizi kutlarım. En azından benim vatandaşım gazete okuyacak ve yorum yapacak.. iyi kötü. ''Koyun milletiz'' lafını da tarihe gömecek. Diye düşünüyorum



• kemalytkn // İSTANBUL

Gerçekten SABAH grubuna büyük bir teşekkür borçlu oluyoruz her ne kadar sonunda ödülde olsa halkımız bilinçleniyor ve Dünyada herşeyden haberi oluyor aslına bakarsanız büyük ödül sondaki ödül degil bize ve milletimize kattığı bilgiler ÖDÜL



• s_bilge // İSTANBUL

bu arada sabah beri yorum yazıyorum meğer yarışmaya başla butonu varmış :)) ondan önce yazdıklarım sayılmıyor mu acaba? ben bu laptopu gerçekten istiyorum ama!

• İRFANUSTA // ANTALYA

evet ya gerçektende çok güzel bir kampanya tam bende leptop alcaktım bu fırsatı verdiğiniz için teşekkürler..

• caglasen // İSTANBUL

bakalımmmm kısmet. bende kazanmayı ıstıyorum.



bı yardm edebılırmısınız mehmet alı bey :D



• O.GÜRÇAY // BURSA

Kutu açtırmadan...Börtü böcek yedirmeden....Yemeklere binbir abuk bahane buldurmadan...İnsanları maymun edip rezil etmeden...Nolur ! memedalibey yardım edin ! diye yalvartmadan...İnsanlık onurunu ayaklar altına aldırmadan...SADECE düşünceyi ve ifade etmeyi ödüllendirdiğiniz için , kazanacak arkadaşım adına teşekkür ederim...



• DheShet // DİYARBAKIR

Zaten takip ettiğim bir site sürekli sabah okuyorum .. Böyle bir kampanya benim için süper oldu almam gereken bir diz üstü bilgisar hasretim belki sona erer sizin sayenizde .. Hak eden kazansın diyorum . Yorumlarımı eksik etmeyeceğim .

• onuren // İZMİR

valla doğru mu bilmiyorum lakin,doğruysa eğer harikulade olur.İnsanlar bıkmadan usanmadan yorum yaparasa bedava laptop.İnş bende alırım bi tane.Burada editörlere iş düşüyor tabi.

• nusretdaloglu // İSTANBUL

Başlattmış olduğunuz bu ciddi kampanya da her iki tarafında kazanacağı malum. Bu sebeple fikir sahibi olan herkim ise tebrik ediyorum. Umarım ihtiyaç sahibi olan kazanır..

• mr_erol25 // ERZURUM

bunu kazanırsam elimdeki ev kurluşu pc mi köyümün okuluna vercem onlarda sevirim hiç olmazsa.. hadi allahım nolurr..



• SezerT // İSTANBUL

Laptop Demeleri Yetti Bazen Site Bile Yavaşlıyor

• erd.kilic // İZMİR

Laptop'u almak isteyen herkes ilk buraya yorum yazmış.Ama işin ilginç tarafı hiç kimse de bu yorumlara oy vermemiş.(Herhalde düşmana cephane vermek istemiyorlar.....!)





• metemetin // ANKARA

Zannediyorum sadece beni değil, bu ilanı okuyan herkesi "yorumcu" yapacaksınız. Katılımcılığı sağlamak bakımından çok doğru bir yol bulmuşsunuz. Böylelikle okuyucuyu habere çekmek de cabası. Sabah okuru olarak sizi tebrik ediyorum. Ayrıca belki de yeni yorumcu ve yazarlar bile ortaya çıkacaktır diye umuyorum. Neden olmasın ki; ne cevherler var ülkemizde de biz farkına bile varmıyoruz. Bu kampanya yeni bir çığır açacak, bunu görebilmek için fazla yeteneğe gerek yok. Başarılar dilerim.



• ayvasil // İSTANBUL

BU BİR ALDATMACAMI YOKSA KAMOYU ÇALIŞMASI MI?GUNDEMİ DEGİŞTİRMEK Mİ ?NERDEN ÇIKTI YENİ ANAYASA TARTIŞMALARININ AREFESİNDE.



• omersert // ANKARA

ya iki günür yorum yapmaktan bir hal olduk.Çok çekişmeli gidiyor.Ne diyelim ahk eden kazansın.;)





• mustafaci // DENİZLİ

sabah medya grubundan böyle ilginç ve kelime dağarcğını artıracak yarışmaların devamını diliyorum.



• SezerT // İSTANBUL

Yeter Yahu Benim Yorumumu (ç)almayın Bari

• Emrah Doğan // İSTANBUL

Teşvik böyle olur. Her gün 3-5 yorum okumaktan sıkılmıştık. İyi olacak.



Şimdiden kazanana tebrikler.

• Emrah Doğan // İSTANBUL

Sonradan aklıma geldi;



Yanlız bu yorum kısmı daha kullanışlı hale getirilmeli. İnsan yazdığı yorumu okumak için 2 link tıklıyor. Yoruma yazılan cevapları şöyle Youtube benzeri bir sisteme oturtsalar hiç fena olmaz.



Ayrıca bir sayfada görülen yorum sayısını 10'a çıkarmalılar. Ya da çıkarılabildiği kadar fazlaya...

• 309yom // İSTANBUL

İlk gün birincilik bendeydi,şimdi ilk 100'e bile giremiyorum. Çok hızlı çalışıyor arkadaşlar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...