21 Temmuz 2009 Salı

Guzel bir Haftasonu

Merhabalar;

Biraz gec de olsa az biraz aklimdan cikmadan karalayayim istedim.

Gecen hafta sonu cuma aksami baslayan maceramizi az biraz anlatayim.
Cuma aksami guzel bir Gerede yolculugu yaptim.

oo super hava... ne sicak ne soguk... Allah Allah... :)

Ardindan Cumartesi sabah istanbul'dan Bulent Abi (Sözge) geldi. otobandan beni aldi. En buyuk asker bizim asker diye diye Sereflikochisar a gidecegiz.

Bunun adi Ankara Sereflikochisar :) degilmi yahu... biz geldik Ankara'ya bir baktikki tabelada Sereflikochisar'a 120 kusur km diyor...
oyy... :)
Arabada derin bir sessizlik :)

Ama keyifli oldu, sabah 6 da cikilan yol saat 13.30 sularinda tuzgolunun hemen yaninda bulunan bu anadolu ilcesinde bitti.

Osman kardesimiz kiymetli esi ile bizleri bekler... Askere biraz da biz motivasyon saglayabildiysek ne mutlu...

Hem Osman'i, Tugba'yi gormek, hem tuz golunu gormek birde hadi hakkını verelim Muharremin Yerinde o baligi yemek bize gercekten iyi geldi.

Eee her guzel sey biter elbet. Yola dusme vaktidir diyerek ayrildik yanlarindan...
NOT: sakin ha birdaha birisi size Ankara Sereflikochisar derse inanmayin :) pek Ankara degil hatta :) Biraz Konya aslinda birazda Aksaray demek daha iyi olur.. :)

Aksam 8; geldik Gerede'mize, bizimki demezmi ben devam edecegim İST.'a, hayda derken devam etti valla :) ben kaldim...

aksam 12-1 gelmis evine. Ama Bulent Abi mi araba kullanmis, arabami onu biz orayi cok bilmiyoruz. Sag saglim gelmis ya o yeter... :)

Ben Pazar gunune super bir kahvaltiyla uyandim. Gerede'yi bilmeyenlere soyleyelim. Gerede'nin adetlerinden birisi Meshur Yogurtlu pidesidir. TULIP abimizin orada sabahdan pideler yaptirilir tereyagli sabah kahvaltisinda super gider hanii...

ardindan malum Esentepe, mangal, vs... oyyy herkese tavsiye edilir.

Pazar aksam İST.'a donus :(

ee bukadar guzel seyin bir kotu tarafı olacak degilmi?

Adapazarina kadar geldik, bizim arac; ben burayi sevdim daha gitmem diye diretti al sana problem... :)

gecenin bir vaktinde hadi buyrun Adapazarindan İst'a otobusle gelmeye kalkin...

cok zormus cook :) ama Metro Turizm e helal olsun(!) onun Bartin otobusu bizi aldi.
Aldi almasina da 12 lira lik yol parasina demezmi 25 :) pazarlık, cok komik lutfedip adam basi 20 den getirdiler bizi. Geldik ama istanbul Samandira Metro tesislerine, Servis var, servis beni içerenkoy carrefour'un onude indirdi oradan yuru bakalim... benim maceram bitti derken abimler Erenkoy'deki Ethem Efendi uzerindeki tren koprusunden ucmakla mesgulmus :)

sukur biraz ucup servis yoluna konmuslar ve sagsalim evlerine ulasmislar...

iste bizden bukadar yakin zamanda fotolarida ekleyecegim.

sevgiyle kalin :)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...