27 Temmuz 2008 Pazar

Yeşil NTV ye Tesekkürler...

Çocukken çok fazla Televizyon izlerdim. Birçok uzmanın da ortak katıldığı payda çoçukların ve yetişkinlerin o kara kutudan çok fazla şey öğrendiği.

Şimdilerde çok fazla TV izleyemiyorum. Gerek vakit, gerekse kalite sebebiyle bana çok uyan program bulmakda zorlanıyorum (bu elbette beni bağlar).

Ancak bu haftasonu biraz TV karıştırınca NTV'nin gene farkını ortaya koyduğunu gördüm. Hem TV hemde İnternet mecrasında belkide Türkiye'de yeni bir akıma daha imza atacak. Nasil kaliteli bir haber ve spor kanalı oldu ise şimdide yoğun çevreci bir yayın politikası ile farkını ortaya koymuş.

Umarım bu yayın mantığı dayanır, ayakta kalır ve diğer kanallarada bu seviyede yayılır.

Teşekkürler NTV...!

Detaylara Buradan Ulaşabilirsiniz...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...